Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

Obóz harcerski

9 lipca - 30 lipca

800zł

Wydarzenie Nawigacja

Powrót z obozu.

Wracamy w poniedziałek 30.07 około godziny 13.20. Wychodzimy pod stary budynek dworca głównego.

Zaraz po przyjeździe prosimy jechać pod magazyn przy kościele, aby rozpakować sprzęt po obozie. Im więcej rąk do pracy tym szybciej się uwiniemy :) 

Dzień później będziemy dokładnie porządkować sprzęt. Trzeba go zakonserwować, aby ze spokojem mógł leżeć do przyszłego roku. Ze sprzętu korzysta każdy uczestnik obozu, dlatego pomimo zmęczenia prosimy o zmobilizowanie chłopaków.

Wyjazd na obóz!

Na obóz jedziemy pociągiem do Wronek i dalej wynajętym autokarem. Spotykamy się o godzinie 6:10 na Dworcu Głównym (w budynku pod tablicą odjazdów).

Prosimy zabrać na obóz legitymacje szkolne!

Listy

Listy do dzieci można adresowa „Osada Maciejewo , 64-730 Wieleń” z dopiskiem imienia, nazwiska i drużyny. 

Telefon obozowy.

Telefon obozowy ma słaby zasięg, więc proszę się kontaktować pod mój numer 601822033 w tych samych godzinachDalej polecam pisanie listów. 

Realia obozowe oraz ciągłe gry w lesie ograniczają możliwość kontaktu. Prosimy o kontaktowanie się w godzinach (+/-) 14:30-15:30. Jest to chwila na ciszę poobiednią. Wprawdzie i tak wtedy nie próżnujemy, ale jest to moment kiedy cała drużyna jest w obozie.

Chciałbym zwrócić uwagę, że nie jest to dużo czasu, a harcerzy w podobozie jest 20. Proszę, aby rozmowy nie trwały zbyt długo.

 

Odwiedziny

Odwiedziny mają miejsce 22.07.2018. Można tego dnia przyjechać na obóz i zobaczyć jak wygląda nasze obozowe życie. Na godzinę 17 jest planowana Msza Św. (może ulec zmianie)
Prosimy o umiarkowane obdarowywanie synów słodyczami (w końcu zostaje tylko tydzień obozu…)

W ten sam weekend jest również planowany biwak KPH. Zainteresowanych odsyłam do P. Tomka Sobkowiaka. (gershwin38@wp.pl)

Co warto ze sobą zabrać?

 

Jak zawsze na obóz zabieramy:

– śpiwór

-karimatę

-prześcieradło na prycz

-menażkę

-niezbędnik

-kompletny mundur (warto pomyśleć o zapasowych wywijkach)

-ręcznik

-kompielówki

-przybory do mycia

-latarkę

-zapasowe baterie

-długopis i kartki

-buty do biegania po lesie, klapki/sandały, buty mundurowe, trampki

-długie, krótkie spodnie (przynajmniej 2 pary)

-koszulki, co najmniej 2-3 ciepłe bluzy

-kurtka przeciwdeszczowa

-mniejszy plecak na wędrówki/manewry/wyjazdy

-strój do maskowania

 

Zaradni mogą też pomyśleć o proszku czy płynie do prania! Oprócz tego warto zadbać o dobrze naostrzony nóż. Obóz na pewno będzie testem naszej zaradności!

 

Pakując się warto pamiętać, że przez 3 tygodnie może nam doskwierać upał, jak i niepogoda. Tutaj trzeba się przygotować na każdą ewentualność.

 

Co się nie przyda? Telefon… Za zgubiony/uszkodzony sprzęt elektroniczny nie odpowiadamy. Na obozie cofamy się w czasie i znów piszemy listy.

 

Wpłaty na obóz

Wpłat na obóz harcerski dokonujemy na konto (INNE NIŻ DRUŻYNY!)
Nr konta: 77 1090 1476 0000 0001 3425 6024
Adresat: 32 PDH „Czarna Puszcza” im. Batalionu Parasol
Adres: ul. św. Marcin 30, 61-805 Poznań
Tytuł przelewu: Składka Programowa – Imię, Nazwisko – Drużyna

 

Składki drużyny

Aby pojechać na obóz harcerski konieczne jest opłacenie składek członkowskich przez drużynę. Pokrywane jest z nich między innymi ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków. W tym roku składka została podniesiona do 10 zł za miesiąc, co oznacza, że za 2018r. trzeba zapłacić 120zł. Prosimy o uregulowanie płatności, informacje o zaległych składkach można uzyskać od zastępowych lub proszę kierować zapytania na mail: ignacy.stepka@ingonyama.pl

 

 

 

Szczegóły

Start:
9 lipca
Koniec:
30 lipca
Koszt:
800zł
Wydarzenie Categories:
,

Miejsce

Maciejewo

Organizatorzy

15 PDH „Ingonyama” im. R. Traugutta
5 PŻDH „Wędrowne Ptaki”
Szczep Żagiew
32 PDH „Czarna Puszcza” im. Batalionu Parasol